Jokainen SaaS-yritys kaipaa inboundia: liidejä myynnille, signupeja tuotteeseen. Inbound on monesti jopa välttämätöntä, jotta kasvutavoitteet saavutetaan kannattavasti. Erityisen tärkeää se on ulkomaille mentäessä. Inboundissa onnistuminen vaan on monille vaikeaa.
Kuinka inbound sitten rakennetaan vuodelle 2023?
Mikä toimii? Mikä ei? Ja miten inbound-operaatio uudistetaan? Inboundin rakentamiseen meidät opastaa Surveypalin markkinointijohtaja Sebastian Lindgren.
Surveypal on Suomi-SaaSin konkareita. Uuden tuotteen myötä vaihtui suunta, ja samalla inbound oli rakennettava tukemaan uutta. Miten siihen lähdettiin? Surveypal toimii illan keissinä tarjoten käytännön esimerkkejä ja datapisteitä oppeja syventämään, mutta Sebastian tuo kehään kokemuksensa myös muun muassa LeadDeskiltä.
Käymme SaaS-klubissa 13.12. klo 15 alkaen läpi inboundin perusteet, nykytilan analysoinnin, sivuston uudistamisen, sisältöstrategian, maksetun mainonnan ja jatkuvan systemaattisen kokeilun. Puhumme sisällön monimuotoisuuden merkityksestä ja mihin kanaviin fokus seuraavaksi kannattaa laittaa. Lopuksi jaamme vinkkejä mukaanotettavaksi. Varaahan paikkasi!
P.S. Surveypalin tilanteesta voit kuunnella lisää Antin tuoreessa podcastissa, vieraana Surveypalin toimitusjohtaja Kalle Reunanen: https://youtu.be/N6Zwi7neCNg