Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score (NPS) mittaa paljonko arvoa asiakkaat kokevat saavansa tuotteesta kysymällä “kuinka todennäköisesti suosittelisit tuotettamme ystävälle tai kollegalle?”. Asteikko on 0-10, josta 10 on paras ja 0 huonoin.

Luvut 9 ja 10 ovat promoottoreita eli suosittelijoita, ja luvut 0-6 arvostelijoita. Passiivisia eli seiskan tai kasin antaneita ei huomioida.

NPS = Suosittelijoita kaikista vastaajista% – arvostelijoita kaikista vastaajista%

Yksityisyyden suoja

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi, ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat pidät kiinnostavimpana ja hyödyllisimpana.