CLV-to-CAC

CLV-to-CAC kuvaa kuinka paljon asiakkuuksien elinkaariarvoa pystytään asiakashankintaan käytetyllä rahalla tuottamaan. Esimerkiksi 3:1 pidetään usein tasona, jolloin kasvuun kannattaa jo alkaa panostamaan, eli yhdellä eurolla saadaan tulevaisuudessa 3 euroa tuloa. Jos asiakkuuden kesto on kovin pitkä, ei 3:1 luultavasti riitä, sillä yrityksen on rahoitettava asiakashankinta ennen kuin asiakkuus maksaa itsensä korkojen kera takaisin.

CLV-to-CAC = CLV / CAC

Yksityisyyden suoja

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi, ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat pidät kiinnostavimpana ja hyödyllisimpana.